Publicitat
Publicitat

L'Escala ja és equip de Segona Catalana

Després de perdre 1 a 4 amb l'Horta l'equip escalenc és matemàticament equip de Segona Catalana.

Després de setmanes d'agonia, ara sí, matemàticament, l'Escala és equip de Segona Catalana.

La derrota contra l'Horta per 1 a 4 deixa els escalencs amb 35 punts, a 5 de la salvació quan en queden només 3 per disputar.

L'Horta tot al contrari, amb aquest resultat depèn d'ell mateix per assolir la promoció d'ascens, amb possibilitats d'assaltar el liderat que ara ocupa el Vilassar.

Els escalencs van començar amb una clara ocasió de Lionel al minut 1.

A partir d'aquí el domini en totes les facetes del joc va ser pels visitants, que van resoldre l'encontre en un parell de minuts.

Al 10 després d'una jugada per la banda esquerra Merino rematava de cap a la xarxa, un 0 a 1 que va fer mal.

El 0 a 2, al minut 12, era obra de Kique, aquesta vegada des de la dreta de l'atac  amb una passada a l'espai molt ben resolta.

L'Escala ho va provar més amb el cor que amb el cap, amb aproximacions sense perill.

La segona part començava amb una altra fuetada de l'Horta,, el segon gol de Merino que definia d'un xut creuat una bona passada en profunditat.

Al minut 22 Lluís Ferrer donava un bri d'esperança als locals en rematar de cap una pilota que no va saber rebutjar el porter de l'Horta.

Quna semblava que les distàncies es podien escurçar arribava l'1 a 4 , obra de Diego Novo a qui la defensa local li va posar totes les facilitats per poder-se girar i fer el gol.

Als escalencs els queda el darrer partit, a La Junquera, que encara té opcions d'assolir la plaça de promoció d'ascens.



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar