Setze restaurants de l'Escala engeguen aquest divendres una nova campanya gastronòmica del suquet de peix. Fins el 30 d'abril en tots ells se serviran menús especials amb aquest tradicional plat de pescadors. Als entrants, la protagonista en serà l'anxova de l'Escala.
La campanya gastronòmica del suquet de peix és una de les de més llarg recorregut de les que es celebren a l'Escala. La d'enguany és ja l'edició número vint-i-un. I significa una iniciativa corporativa del sector gastronòmic local molt representativa, amb un total de setze restaurants que hi participen. Tots aquests restaurants preparen menús especials amb el suquet de peix com a plat principal i uns entrants amb presència destacada de l'anxova de l'Escala. Marta Rodeja, regidora de turisme:
La campanya engega aquest divendres i s'allargarà fins a finals de mes, un temps aquest impàs entre setmana santa i l'estiu, quan fins fa pocs anys es feia a l'entrada de tardor:
El preu dels menús oscil·la entre els 30 euros els més barats i els 55 el més car. A tots ells, la regidora agraeix la participació i la seva implicació: