Canal 10 Empordà, estrena aquest divendres Parlem: Casa Sana amb el geobioleg Raimon Espon. Un nou cicle del programa dedicat a millorar les afectacions de la radiació, d'un corrent d'aigua, la contaminació electormagnètica generada per mòbils, wifis o cables
Canal 10 Empordà estrena un nou cicle del programa parlem, juntament amb el Parlem de Salut, de seguretat o de felicitat des d'aquest divendres s'incorpora el Parlem Casa Sana amb geobioleg Raimon Espon. Un seguit de programes on es parlarà de com millorar l'habitatge per tal de convertir la llar en un factor clau per a la salut.
Raimon Espon amb els diferents programes anirà desgranant temes com les afectacions de la radiació o les corrents d'aigua, la contaminació electromagnètica generada per mòbils, wifis, cables o bluetooth. Casos reals de diferents habitatge per oferir informació detallada i buscar les millors solucions.
El primer programa d'aquest cicle divendres a les 22 de la nit, per canal 10 empordà