Publicitat
Publicitat

Aquest divendres Assemblea de socis del CER

La incorporació de la nova secció de rem o el canvi de llogaters al bar, principals novetats del CER en vigílies de l'assemblea anual de socis. Es farà demà al vespre. I es completarà amb el dinar del soci programat per diumenge.

Del bon funcionament del CER, la principal entitat cultural del municipi, n'és una bona mostra el creixement de seccions experimentat en els darrers anys. L'última a incorporar-se a la dinàmica de l'entitat és la secció de rem. De les activitats promogudes per cadascuna de les tretze seccions, així com del pressupost global de l'entitat i dels temes del dia a dia de l'entitat, se'n parlarà en l'assemblea general de demà al vespre. També de notícies com el relleu de llogaters al bar. Mercè Rueda, presidenta del CER:

L'assemblea està prevista per a dos quarts de nou en primera convocatòria; les nou, en segona. A la sala d'actes del Centre Cultural XAvier Vilanova. I diumenge, dinar del soci. Per al qual les inscripcions encara són obertes:



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar