Publicitat
Publicitat

Primera reunió de la comissió del nou pla general

La comissió de seguiment del POUM es reuneix per primer cop aquest mes de Febrer i aprova el programa de participació ciutadana per al nou pla

La comissió de seguiment per a la redacció del nou Pla d'Ordenació Urbana Municipal, el POUM, integrada per un representant i un assessor de cada partit i diversos tècnics municipals, s'ha reunit per primer cop aquest mes de febrer per donar els primers passos de cara al nou planejament. En aquest sentit, s'ha aprovat el programa de participació ciutadana, que s'haurà d'aprovar en el proper ple.L'alcalde de l'Escala, Víctor Puga, destaca el consens i la prticipació de tots , amb l'objectiu que surti un bon document que marqui quin model de poble és vol.

Respecte el programa de participació ciutadana es preveu desenvolupar-lo en diferents àmbits, tant a nivell col·lectiu com individual. En aquest sentit, es preveuen tallers de debat ciutadà, una web informativa o la utilització d'eines virtuals per tal de recollir l'opinió de la ciutadania. Així mateix, es preveuen consultes a entitats i als diferents consells municipals com el de salut, cultura o, escolar. El procés de redacció del nou planejament general,  es calcula que pot durar entre tres i quatre anys.



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar