Publicitat
Publicitat

Signat el conveni amb la Principal de l'Escala

Aquest matí l'Ajuntament de l'Escala ha signat el conveni amb la Cobla La Principal de l'Escala. Un conveni que garanteix un mínim de cinc actuacions al municipi.

Aquest matí s'ha signat el conveni amb l'Ajuntament de l'Escala i la Cobla la Principal de l'Escala, un fet que garanteix un mínim de cinc actuacions al municipi durant el 2016. Entre elles l'Aplec de la Sardana, una actuació a l'estiu i una altre per la festa major. Aquest conveni és signa cada dos anys, però amb la marxa de Núria Casamort la representat de la cobla s'ha decidit renovar el conveni enguany per formalitzar les actuacions amb el nous representats.  Un conveni que mostra la voluntat municipal de col·laborar i donar continuïtat a un projecte de joves músics.

{{ tall -- Marc Hidalgo de la Principal de l'EScala }}

El nombre d'actuacions podria augmentar aquest 2016, donat que se celebra l'any Víctor Català i el 60è aniversari de la mort de Josep Vicens i Juli, l'avi xaxu. Dues efemèrides que la Cobla La Principal de l'Escala té en compte i que ja s'està treballant amb l'Ajuntament i l'Agrupació Sardanista Avi Xaxu.

 

Per altre banda amb la desvinculació de la cobla de Nuria Casamort, serà el primer any que La Principal de l'Escala no tindrà cap música Escalenc. Fet que no preocupa massa a la Cobla, ja que és tracta d'una evolució natural. A més l'essència i les ganes de portar el nom de l'Escala arreu i són presents.

podeu trobar més informació de les actuacions de la cobla a  principaldelescala.wordpress.com



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar