El bon temps ha portat molts visitants a l'Escala durant les festes de Nadal, que han gaudit de les activitats programades per aquest dies i ha gastat als establiments de la vila. La UBET en fa un bon balanç.
El Cagatió és segurament l'activitat més multitudinària que l'UBET ha organitzat durant les festes de Nadal.
Sens dubte el bon temps hi ha ajudat, facilitant que moltes famílies hagin gaudit de les activitats que s'han programat.
La UBET agrupa comerciants i botiguers de l'Escala, que fan un bon balanç econòmic d'aquestes festes.
S'han sumat diversos factors que han afavorit les compres.
Ara és temps de rebaixes: L'associació de comerciants escalencs espera uns bons resultats, pel producte de qualitat i a bon preu que es troba a l'Escala, aspectes que els compradors coneixen i valoren.