Es posa en servei una nova zona de passeig al costat del Rec de MolÃ. Dissabte s'hi va fer una passejada inaugural per donar-la a conèixer. Són uns 500 metres accessibles per a tothom amb diversos punts d'observació del paisatge.
Una vintena de persones van participar a la passejada per donar a conèixer la nova zona de passeig habilitada a la llera dreta del Rec de MolÃ, des del giratori de l'entrada nord fins la primera platja.
En total és mig quilòmetre de camà que es pot fer tant a peu com en bicicleta.
S’ha obert un nou pas amb sauló compactat de 250 metres de longitud i una superfÃcie de 2.124 metres quadrats, al mateix temps que s’han executat diferents actuacions de millora paisatgÃstica a les dues ribes del rec.
Des de l'ajuntament es mostra satisfacció per la recuperació d'aquest espai, que aporta una oferta diferent al paisatge de mar.
Amés de l'adequació del terreny per a passejar s'ha aprofitat per fer un nou tractament per eliminar la canya asià tica tot potenciant només el canyÃs autòcton, i s’ha aprofitat per fer una neteja dels fangs i llots d’aquest tram del rec.
El Rec de Molà parteix d'una resclosa del riu Ter a Colomers, una derivació d'orÃgen medieval que serveix per regar els conreus, entre d'altres, de poblacions com Colomers, Jafre o La tallada, des d'ara en el seu últim tram, zona de passeig a l'Escala.