Moltes estrenes aquest cap de setmana però amb poc renom per aconseguir bones posicions, 'Un paseo por el bosque', 'La novia' o 'El cuento de los cuentos' són les més destacades de la setmana.
Amb l'arribada de les festes de Nadal també arriben les nominacions del globus d'or 2016, ahir és van anunciar i la preferida és 'Carlo' amb cinc nominacions, seguida de 'la gran apuesta', 'steve jobs' i 'el renacido' amb quatre. L'actriu Alicia Vikander fa doblet nominada a millor actriu de drama i millor actriu de repartiment. Tot i les nominacions el cinema continua en marxa i aquesta setmana arriben multitud de novetats, però sense cap blockbusters rellevant o esperat. Tal vegada els estudis de cinema no s'han atrevit a oferir per finals d'any grans novetats amb l'imminent estrena de 'Star Wars:El despertar de la fuerza'.
Una de les estrenes més notables de la setmana és l'espanyola 'La Novia', drama romàntic dirigit per Paula Ortiz i protagonitzat per Álex García, Asier Etxeandia i Inma Cuesta. Adaptació del clàssic Bodas de sangre de Federico García Lorca on l'amor i el desig són més forts que la llei i la família. Leonardo, el nuvi i la núvia són un triangle inseparable des de petits. Leonardo i la núvia tenen quelcom invisible i màgic però impossible davant els altres. Amb el pas del temps la núvia prepara el seu casament amb el nuvi, la nit abans de l'enllaç la visita d'una estranya dona deixarà a la núvia dins un mar de dubtes després de regalar-li dos punyals de cristall i recomanar-li que no és casi sinó l'estima.
Els amants de la fantasia gaudiran amb 'El cuento de los cuentos' una co-porducció italiano-francesa dirigida per Matteo Garrone inspirant-se amb els relats curt de Giambattista Basile. Salma Hayek, Vincent Casses o Toby Jones són algunes de les cares conegudes de la pel·lícula on s'expliquen diverses històries de grans reis, princeses, súbdits i animals fantàstics amb un toc gòtic. Els reis de Longtrellis desitgen tenir un fill, per això segueixen els consells d'un mag qui els recomanar menjar-se el cor d'un gran animal marí. El rei de Strongcliff, faldiller sense escrúpols coneix l'amor quan escoltar els cants d'una bella i misteriosa dona la qual no pot acabar de veure. I el monarca de Highhills organitzar una competició per oferir la ma de la seva fill, la qual no esta molt d'acord amb el seu pare.
I per un públic adult que busca una aventura tranquil·la i divertida aquesta setmana arriba 'Un paseo por el bosque' amb Robert Redford, Emma Thompson i Nick Nolte. Després de passar un temps fora, Bill Bryson torna a casa amb l'objectiu de complir la millor aventura de la seva vida: escalar el sender dels Apalatxes. Un viatge que comptarà amb l'ajuda d'un vell amic, l'únic disposat a acompanyar-lo en aquest llarg viatge. El problema serà que els dos tenen definicions diferents de la paraula 'aventura'.