S'estrenen Black Mass, Hotel Transilvania 2, Mi gran noche i Paranormal Activity: Dimensión Fantasma
Un Johnny Depp molt canviat protagonitza Black Mass, una pel•lícula dirigida per Scott Cooper en la qual interpreta el popular mafiós James Bulger. Bulger col•laborava amb l'FBI amb l'objectiu d'eliminar a la màfia italiana.Gràcies a això va poder esquivar la llei i adquirir cada vegada més poder convertint-se en un dels mafiosos més perillosos de la història dels EUA.
Arriba a la cartellera Hotel Transilvania 2, la segona entrega d'Hotel Transilvania.Amb el mateix equip tècnic i artístic del primer lliurament, la seqüela comença amb els humans i els monstres coexistint, i tot sembla estar canviant a l'Hotel Transsilvania.A més, Dracula ha ampliat la família amb un net, del que ha de tenir cura durant uns dies.La visita del pare de Dracula farà que la situació es compliqui quan descobreixi tots els canvis que s'han fet al hotel.
Mi gran noche és una pel·lícula dirigida per Alex de l'Església i protagonitzada pel cantant Raphael, que ha acceptat el repte d'oferir una versió passada de rosca de si mateix.Es presenta acompanyat per un extens grup de famosos del cinema hispà.La historia està ambientada en un plató de televisió on es grava l'especial cap d'any en ple mes d'agost.La situació es descontrolarà per les precàries condicions de la gravació.
Paranormal Activity: Dimensión Fantasma és la sisena entrega d'aquesta saga.Tot plegat va començar com un exercici de cinema domèstic i ha acabat essent una de les franquícies més rendibles de Hollywood.Ara, la casa on es manifesta l'activitat paranormal és ocupada per uns nous habitants.A partir de la troballa d'unes cintes de vídeo i del visionat del que contenen descobriran l'autèntic significat de Paranormal Activity.