Entreguen 5200 euros a l'Associació de Cooperació pel desenvolupament de Bantandicori, una entitat benèfica que ajuda al poble senegalès. Els diners els han recollit amb activitats i donacions les policies locals de l'Escala i Olot.
Les policies locals de l'Escala i Olot han entregat a l'Associació de Cooperació pel desenvolupament de Bantandicori un total de 5200 euros que es destinen a la construcció d'un pou d'aigua potable.
Ambdós cossos policials, sensibles amb les dificultats que viu aquest punt del Senegal, van decidir organitzar diverses activitats per tal de recollir fons, a l'Escala un concert benèfic al que van assistir un miler de persones i on es van recollir 900 euros.
També es van repartir guardioles a les dues comissaries i a diferents punts de l'Escala i Olot.
Finalment ahir es va fer l'acte d'entrega dels diners.
Naturalment, satisfacció per part de les dues policies per fer una mica més fàcil la vida d'un col·lectiu amb moltes necessitats.
[[Ignasi López, Cap Policia Local d'Olot}}
L'Associació treballa a Bantandicori bàsicament fent pous d'aigua potable. Ara també es vol col·laborar amb un Centre de Recuperació i Educació Nutricional, situat a Belengara, també al Senegal.