Publicitat
Publicitat

Rafel Bruguera fa campanya a l'Escala

El senador Rafel Bruguera, cap de llista del PSC al Parlament per Girona fa campanya a l'Escala. La Sala de plens va ser l'escenari escollit on es van reunir una cinquantena de persones per escoltar les propostes de cares a les properes eleccions del proper 27 de setembre

Divendres a la nit la sala d'actes de l'ajuntament va acollir l'acte de campanya del PSC per les properes eleccions del 27 de setembre, amb la presència del cap de llista per Girona, Rafel Bruguera acompanyat per l'actual alcalde de l'Escala Víctor Puga qui va destacar la presència d'un escalenc al Parlament i la seva vinculació amb l'Escala. Així mateix ho destacava Rafel Bruguera i comentava aquesta nova etapa. 

Rafel Bruguera, va carregar davant una cinquantena de persones, contra les  deficiències democràtiques que creuen que té la candidatura de Junts Pel Sí, a qui acusen de ser un artefacte electoral que permet a Artur Mas no donar compte de la seva gestió al capdavant de la Generalitat i evitar la discussió de projectes polítics i programes de govern. Rafel Bruguera,  va qualificar el 27S d'atíptic i va acusar Junts Pel Sí de no tenir projecte i mentir sobre la pertanyença d'una hipotètica Catalunya Independent a la UE.

Més en clau regional, el candidat gironí dels socialistes,  va fer un balanç negatiu de la relació entre la Generalitat i els municipis. Va exposar l'elevat deute del govern català amb els ajuntaments. També va acusar a l'executiu d'Artur Mas de voler privatitzar el CAP de l'Escala i  va acusar Artur Mas d'amagar-se darrere d'una llista electoral per no haver de donar explicacions sobre els casos de corrupció que esquitxen el seu partit. 



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar