Cada any a Canal 10 fem una ullada a les diferents disciplines que s'ensenyen des de l'Escola Municipal d'Adults . Aquesta vegada ens hem fixat en la pintura.
Una quinzena de persones assiteixen a les classes de pintura que es proposen aquest curs des de l'Escola Municipal d'adults.
Es reparteixen entre dos professors, Jean Pierre Zingre i Francesc Xavier Vila Mitjà.
En tots dos casos es donen classes dos dies per setmana, l'un al tercer pis de Can Masset i l'altre al pis superior de l'edifici del Gavià.
Ahir a la tarda vam seguir les evolucions dels alumnes de Zingre, que a part d'aprendre i perfeccionar la seva tècnica destacaven el bon ambient que regna al grup.
El responsable del curs considera que el nivell és prou elevat.
Explica que deixa total llibertat per expresar-se als alumnes i que es limita a acompanyar-los mentre van progressant.
L'Escola d'Adults de l'Escala aglutina un bon nombre de cursos cada any, des de la propia pintura, cosir, tapís, informàtica , anglès o català entre d'altres..