A l'Escala, la Biblioteca Municipal aprofita el dia de festa a l'escola, els dissabtes, per organitzar activitats pels més petits. Tallers de cinema, amigurumis o porcellana freda, i aquest vegada contes musicats i xapes.
Bona tarda.
Una trentena de nens i nenes van assistir dissabte a la Biblioteca Víctor Català per participar d'activitats adreçades al més petits, unes propostes presentades per la companyia La Sal d'Olot.
Aprofitant el matí de dissabte, l'objectiu era apropar les biblioteques i la lectura als més menuts.
Primer s'ha fet amb contes musicats.
La segona part de l'activitat consistia en un taller de xapes.
Els nens, basant-se en els contes que acabaven d'escoltar , feien un dibuix que més tard s'imprimia en una xapa.
Es tracta d'estimular la imaginació i aprendre a decidir entre diferents opcions.
El proper taller programat, coincidirà amb les festes nadalenques, una activitat tot preparant els fanalets per anar a esperar els Reis d'Orient.