Males sensacions pel que fa a la participació en la jornada anual de la postulació del càncer. Si es confirmem les sensacions aquest anys es recaptaran menys diners que en edicions anteriors.
Un any més la secció local de l'Associació Catalunya Contra el Càncer la celebrat la postulació anual, aquest diumenge coincidint amb la Festa de l'anxova.La postulació és una de les fonts d'ingressos més importants dins les activitats per recaptar fons que es celebren durant l'any.S'habilita una parada a la plaja per tal d'informar i recollir donacions solidàries i també membres de l'associació, amb les típiques guardioles, s'acosten als visitants a la Festa de l'anxova demanant la seva col·laboració.Respecte d'altres edicions i amb les impressions inicials sembla que la recollida de diners pot anar a la baixa.
S'explicava que les persones que no dubten en col·laborar són aquelles que han patit o tenen algun familiar o conegut amb la malaltia, coneixedors de la necessitat de seguir investigant i de donar suport a les famílies que passen el mal tràngol. S'espera que el recompte final de diners sigui més positiu del que sembla a primera vista.