Publicitat
Publicitat

Tornen els Avions i els Simis a la pantalla gran

Arriba als cinemes l'esperada segona entrega de "El Origen Planeta de los Simios", possiblement la pel·lícula més comercial d'aquest estiu.

Warner Bros i Village Roadshow ja treballen amb la nova entrega de les aventura de Tarzán el rei dels mono, una nova versió amb acció real i com no amb 3D.Johnny Weissmuller, Lex Barker o Christopher Lambert són les cares més conegudes d'aquest mític personatge ara és el torn de Alexander Skargard conegut per films com 'Melancolía', 'Perros de paja' o '¿Qué hacemos con Maisy?" i popular sobretot pel seu paper a la sèrie True Blood.

La pel·lícula la dirigeix David Yates, director de les quatre últimes pel·lícules de Harry Potter. L'argument del film explica el retorn de Tarzán al Congo, després de viure un temps a Europa sota el nom de John Clayton III. Allà s'haurà d'enfrontar amb Leon Rom interpretat per l'oscaritzat Christopher Waltz. Margot Robbie, Samuel L Jackson i Djimon Honsou també són alguns dels actors que formaran part d'aquest film que arribarà a Espanya el juliol del 2016.

Una setmana més arriba el cap de setmana carregat de novetat cinematogràfiques aquesta setmana amb molt de cinema Europeu i amb dues novetat molt esperades.La primera dedicada als més menuts de casa, i és que aquesta setmana arriba Aviones: equipo de rescate. Segona entrega de les aventures de l'avioneta Dusty. Degut a un problema amb el seu motor Dusty haurà de canviar d'ofici, deixant enrrere les carreres per formar part d'un grup de rescat al Parc Natural de Piston Peak. La seva feina acabar amb els incendis forestals, la seva millor ajudar el cap Balde Ranger.Com sempre Disney intentarà trasmetre als més petits una lliçó d'amistat, coratge i sobretot els ensenyarà com evitar els incendis forestals.

Aquesta setmana també arriba a la gran pantalla una de les pel·lícules de l'estiu "El Amanecer del Planeta de los Simios" segona entrega de "El origen del Planeta de los simios". Precisament l'acció passa deu anys més tard dels fets ocorreguts en aquest film. César viu al bosc juntament amb altres simis geneticament evolucionats, el humans supervivents del virus viuen a la ciutat però els recursos energètics comencen a minvar hi hauran d'entrar al bosc per obtenir-ne de nous. Seran capaços els humans i els simis de viure junts.

I finalment destacar dos films èxit de taquilla als seus països d'origen, la primera la comèdia francesca "Simplemente el Volcán" amb Danny Boon i Valérie Bonneton. Ells dos són una parella de divorciats irreconciliables que hauran de viatjar junts quan la seva filla els comunica que és casa a Grècia i per culpa del volcà Islandès no poden agafar cap vol. El caminar per terra, mar i aire per arriba a l'enllaç pot ser terrible però també pot fer apareixer de nou la flama de l'amor.  

I sense deixar la comèdia però canviant de país també arriba Corazón de León, una agradable i optimista comèdia argentina que crítica els prejudicis de la societat d'avui en dia. Ivana perd mòbil i passat unes hores rep una trucada de la persona que la torbat. Ells és un arquitecte, separat i amb un fill, un home del qual Ivana queda seduïda només amb la seva veu. Ell és l'home perfecte seductor, original, divertit... però quan Ivana el veu queda estorada León no aixeca un pam de terra i és que la seva altura no supera el metro trenta. 



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar