Publicitat
Publicitat

25 anys de l'EMM El Gavià

L’actuació del Cor Indika i la projecció del vídeo commemoratiu culminen els actes del vint-i-cinquè aniversari de l'Escola de Música El Gavià. La il•lusió de tots els professors que hi ha passat i la confiança de les famílies van ser dos factors destacats en els parlaments.

La sala d'actes municipal es va fer petita diumenge per acollir tot el públic que va voler seguir l'últim acte dels que s'han programat aquest curs per commemorar els vint-i-cinc anys de l'escola de música El Gavià. L'acte va constar d'una emocionant actuació del Cor Indika, la coral d'adults de l'escola i projecció del documental amb imatges seleccionades d'aquest quart de segle. Al moment dels parlaments, el primer tinent d'alcalde, Víctor Puga, va voler fer un reconeixement a la trajectòria d'aquests vint-i-cinc anys d'escola municipal de música:

Entre el cúmul de factors que han influit en aquest quart de segle, Víctor Puga en va voler destacar especialment dos: la il·lusió dels professors i la confiança de les famílies:

La directora del Gavià ha estat al llarg de tots aquests vint-i-cinc anys Carme Almirall, que en el seu parlament va fer un agraïment a tots els professors que hi han passat. Els va citar a tots, un per un. No va oblidar tampoc els alumnes, l'autèntica raó de ser de l'escola, ni l'Ampa. I tampoc va oblidar els iniciadors de tot plegat ni el suport constant de l'Ajuntament:

L'acte no va estar mancat d'emoció. Però sobretot va ser un reconeixement a la música, que "no s'acaba mai" puntualitzava Carme Almirall:

Després dels parlaments, un moment especialment emotiu va ser el de la projecció del vídeo, que va tocar la fibra sensible tant d'alumnes i exalumnes, professors i exprofessors que omplien a vessar la sala d'actes.



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar