Publicitat
Publicitat

Capitán América a la gran pantalla

Torna Steve Rogers més conegut com  Capitán América. Aquesta setmana s'estrena "Capitán América: el soldado de invierno" l'esperada segona part de les aventures del superheroi .

Era un secret a veus, però la notícia ja s'ha confirmat. L'espanyola "8 apellidos vascos" protagonitzada per Clara Lago i Dani Rovira tindrà segona part.La cinta dirigida per Emilio Martínez s'ha convertit en el fenomen cinematogràfic de la temporada que està a punt d'aconseguir els 10 milions d'euros de recaptació.Telecinco Cinema juntament amb els guionistes Borja Cobeaga i Diego José ja treballen amb la línia argumental de la seqüela. De moment només s'ha confirmat que Emilio Martínez serà de nou el director però no hi ha cap actor que a dia d'avui hagi confirmat la seva participació. 

+++++++

Avui divendres arriben 8 noves propostes cinematogràfiques a la gran pantalla, essent la segona part de les aventures de Capitan América la més comercial. Tot i això aquesta setmana també arriben diversos films amb producció espanyola.Un d'ells "Kamikaze" el més nou d'Alex Pina creador i guionista de series com "Los Serrano", "Los hombres de Paco" o "El barco" entre altres. A "Kamikaze" presenta un drama amb tocs de comèdia on el seu protagonista Slatan ha perdut tot el que tenia i decideix formar part d'un grup de terroristes.  El seu principal objectiu fer explotar una avió amb destí a Espanya. Però just al moment d'enlairar-se el vol queda cancel·lat per un fort temporal obligant a tots els passatgers a instalar-se durant uns dies a un hotel de muntanya. 

Jake Gyllenhaal arriba amb un film claustrofòbic adaptació de la novel·la de José Saramago "El hombre duplicado". El film presenta a Adam un inestable professor que descobreix per casualitat a Anthony un home que és físicament igual que ell. Consumit per la curiositat decideix coneixer personalment el seu doble però la trobada tindrà inesperades conseqüències entre ells i també amb les seves respectives parelles.Jack Gyllenhaal porta el pes d'aquest film cooproduit per RTVE amb la participació de dues de les actrius del moment Mélanie Laurent i Sarah Gadon.

Sens dubte una de les pel·lícules que portarà més gent al cinema aquesta cap de setmana és "Capitán América: Soldado de Invierno".Després d'hivernar durant decades, Steve Roger, més conegut com el Capitá America no ho té gens fàcil per adaptar-se al segle XXI.  A més a  més el seu codi d'honor xoca amb el pragmatisme actual i les noves tecnologies. Però quan ataquen a un dels seus amics de SHIELD Roger es veu involucrat en una trama que posa en perill el món. Per aquest motiu unirà forces amb la Viuda Negra i més tard amb Ojo de Halcón. Però l'arribada de l'enemic posa en perill moltes coses.Chris Evans, Scarlett Johansson, Robert Redford o Samuel L Jackson són algunes de les cares més conegudes del film, moltes d'elles ja vistes a la saga Los Vengadores



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar