Publicitat
Publicitat

Obert el termini per presentar-se a la Beca de Primavera 2014

S'ha obert el termini de recepció de propostes per a la Beca de Primavera d'Arts Plàstiques de l'any 2014. Els projectes es poden presentar fins el 7 de març i el veredicte es donarà a conèixer el  15 de març.

Ja s'ha obert el termini de presentació de sol·licituds per gaudir  de la Beca de Primavera d'Arts Plàstiques 2014, una beca d'àmbit internacional que l'ajuntament de l'Escala va crear per promoure la creació d'art contemporani i ajudar als artistes i professionals de l'art.

La sol·licitud s'haurà de fer arribar a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà o per correu electrònic a joventut@lescala.cat, el termini de presentació serà el 7 de març. Tot seguit un jurat format per personatges reconeguts del món de l'art, un representat de l'ajuntament i un secretari faran la valoració i donaran a conèixer el guanyador el proper 15 de març. Els requisits per sol·licitar la Beca són els següents:- ser major de 18 anys- presentar el dossier de projecte amb la següent documentació: títol del projecte, memòria descriptiva, material i proporcions del projecte. - També s'haurà de presentar fotocopia del DNI, CV i acreditacions dels estudis realitzats  relacionats amb el món de l'art.

La beca consisteix en una estada de tres mesos entre el 14 d'abril i el  14 de juliol a la Casa dels Forestals de Sant Martí d'Empúries, un lloc privilegiat on el becat ha de desenvolupar el seu projecte artístic. Els materials necessaris per dur a terme el projecte guanyador són subvencionats amb una quantitat màxima de 1.300 euros. Al finalitzar la seva estada la persona becada haurà de presentar per escrit una memòria explicant la seva experiència. 



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar