Publicitat
Publicitat

Després de 33 anys tanca la Pastisseria Oliver-Batlle

Aquest diumenge va obrir per última vegada la Pastisseria Oliver-Batlle, un negoci fundat l'any 1854, un dels més antics i amb solera de l'Escala. 

Des d'en fa 33 la pastisseria era regentada per en Ramon Ministral i la seva esposa, que ara es jubilen .

Cap dels fills ha volgut seguir i han decidit tancar , potser, segons expliquen, una sort per tots.

Els inicis , ara fa 33 anys van ser difícils, van deixar les feines que tenien a Figueres, ell ja com a pastisser, i la seva dona que era sastressa .

De seguida, pel seu caràcter, es va fer amb la gent de l'Escala, fent amics i clientela.

Des del dia que van decidir tancar el negoci , sentiments i nervis els han deixat dormir poc . Sabien que s'acostava l'hora de tancar portes  , tenint clar que era una cosa que havia d'arribar.

Amb tant d'anys de tenir pa pastisseria oberta, més que clients ara tenen amics , als que també sap greu que es tanqui el negoci. Naturalment entenen que ja els toca descansar, uns clients als que s'agraeix la confiança.

 

Són 33 anys d'en Ramon i la Maria Teresa al capdavant de la Pastisseria Oliver-Batlle. Ells han estat l'últim relleu d'un negoci posat en marxa ara fa 160 anys . 



© 2025 canal10.cat - Avís legal - Contactar