Fins a 140 esportistes participen al Torneig de festa Major de Tennis i Paddle que cada temporada celebra el Club de Tennis l'Escala
El torneig de tennis i paddle de Festa Major ha tingut una bona xifra d'inscripcions, amb fins a 140 esportistes repartits en les diferents categories de Tennis i Paddle , aquest darrer esport cada vegada amb més adeptes.Les finals es van disputar entre dissabte i diumenge, el dia que també es feia l'entrega de premis.Des del club s'ha destacat el nivell dels participants, derivant en una competició amb enfrontaments atractius pel públic.El torneig de tennis de Festa Major és també temps de fer balanç . Des de l'ajuntament , el regidor d'Esports Pagès es valorava la tasca que es fa des del club , que es correspon amb els ajuts necessaris.
Des del club, Francesc Targa , entenent que esportivament es fan les coses bé, apostava per incidir en la part social, on convidava a tots els associats a col.laborar.
francesc targa, club tennis l'escala
Pel que fa al podi de tennis, el guanyador mascuí era Nacho Sahun; en veterans, Juli Massó; en sub disset, Max Sahun; i en dobles, Lluís Sais i Francesc Colon. En paddel, en categoria masculina guanyaven David Gou i Sergi Alfonso; en femenina; Laura Fajula i Mònica Gómez; en mixta, Claudia Quintilla i Pol Justo; i en sub disset, Fede Salart i Max Sahun.